Česta pitanja

Šta je fixexpert?

Zbog čega moja kompanija treba da ukaže poverenje fixexpert-u?

Kako mogu da znam za koje sve vrste usluga mogu da angažujem fixexpert?

Kako da prijavim kvar?

Koliko često mogu da koristim fixexpert?

Mogu li kvar da prijavim uvek?

Šta da radim ukoliko Expert konstatuje da kvar nije posledica mojih unutrašnjih instalacija, a ja i dalje imam problem?

Koliko dugo ću da čekam na popravku u svom domu nakon što prijavim kvar?

Da li mogu da kontaktiram fixexpert povodom kvara u svom domu iako kompanija u kojoj radim nema ugovor sa fixexpert-om?

Koristio sam fixexpert i želim da firma u kojoj radim sarađuje sa fixexpert-om. Da li je to moguće?

Da li mogu da prijavim kvar i putem Android ili IOS mobilne aplikacije?

U kojim gradovima mogu da koristim fixexpert?

Da li moju pretplatu mogu da koriste i druge osobe?

Ko su fixexpert serviseri?

Postavite nam pitanje