Customer happiness agent

fixexpert je kompanija koja stvara jedinstveno i odlično iskustvo kada su u pitanju popravke, adaptacije, čišćenje i održavanje generalno. Koristimo tehnologije i izuzetnu korisničku podršku sa namerom da pružimo odličnu uslugu.

Nudimo novi vid benefita za zaposlene u kompanijama, gde cela porodica dobija vrednost, ne samo zaposleni. Trenutno smo na misiji da stvorimo izuzetno iskustvo za naše korisnike i svet gde će biti manje stresa a ljudi imati više vremena za sebe.

Šta treba da znaš pre prijave za ovu poziciju

  • Ova pozicija treba da ti bude poziv, ne samo posao!
  • Brinemo o kulturi kompanije, pored iskustva tražimo nekog ko će se uklopiti u našu kulturu
  • Ono što cenimo: budi proaktivan, prestigni očekivanja, budi neko na koga se može osloniti, imaj strast ka obavljanju posla
  • Mi smo transparentni kada je naša kompanija u pitanju - želimo da svima podelimo informaciju o vrednosti našeg proizvoda
  • Priključićeš se organizaciji gde se izuzetno puno radi, ali takođe puno i zabavlja :)
  • Nudimo prijatno mesto za rad i lični razvoj, kao i konkurentu platu

Koja će biti tvoja zaduženja

  • Bićeš glavni kontakt našim korisnicima
  • Komuniciraćeš sa korisnicima vezano za prijave kvarova ili vezano za bilo koji drugi zahtev koji spada u opseg naših usluga
  • Koordinisaćeš servisere sa ciljem da se prijavljeni slučaj reši što pre
  • Nakon što je slučaj rešen uspešno, tvoja će dužnost biti i propratna administracija
  • Kao što i ime pozicije kaže, trudićeš se da dobiješ povratnu informaciju od korisnika da bi bili sigurni da je korisnik zadovoljan uslugom

Veštine, obrazovanje i iskustvo

  • Poslednja godina fakulteta ili Bachelor diploma
  • Napredne komunkacione veštine - u potrazi smo za nekim ko voli da komunicira i ko teži tome da korisnik uvek bude zadovoljan
  • Radno iskustvo je plus
  • Poznavanje engleskog jezika
  • Korisnik Microsoft-ovog office paketa

Naša očekivanja

  • Kralj ili Kraljica "multitaskovanja" - s obzirom da smo mi kompanija koja je u ranoj fazi, očekujemo nekog ko voli da uči nove stvari i ne plaši se "multitaskovanja"
  • Gledamo ozbiljno na zadate rokove, ako želimo da pomeramo granice, moramo da izvršavamo zadatke i pre rokova, uvek
  • Prijateljski stav
  • Proaktivnu osobu - uvek uradi više nego što se očekuje
  • Vrhunsko korisničko iskustvo! Na ovu rolu gledamo veoma ozbiljno jer pored odlične usluge, naš cilj je da pružimo vrhunsko korisničko iskustvo našim korisnicima
  • Posvećenost roli
  • Neko ko će uživati u radu sa nama - želimo da stvorimo kompaktan tim koji će pored dnevnih zadataka znati da uživa i da se zabavlja

Postani deo našeg tima

Ukoliko si ambiciozna, profesionalna i predana osoba, popuni formu i kontaktiraćemo te čim pre.